W3.CSS

HTML slides

Did You Know?

We plan to sell trips to the moon in the 2020s

New!

6 Crystal Glasses

Only $99 !!!

xml Schema

 

طرحواره XML

گروه کاری XML Schema بسته است و کار خود را با موفقیت انجام داده است. این مشخصات در حال حاضر توسط گروه W3C XML هسته کار می کند.

ابزار · استفاده · منابع · مشخصات و توسعه

XML Schemes اکسپرس واژگان مشترک و اجازه می دهد ماشین آلات آنها ابزاري براي تعريف ساختار، محتوا و معناشناسي اسناد XML ارائه مي دهند. در جزئیات بیشتر XML Schema 1.0 به عنوان یک توصیه W3C در 2 مه 2001 مورد تایید قرار گرفت و نسخه دوم شامل بسیاری از خرابات منتشر شده در 28 اکتبر 2004؛ فهرست مرجع برای اشاره گرها را ببینید

گروه کاری Schema XML، بخشی از فعالیت XML، مسئول کار W3C در این موضوع است. اعضای W3C همچنین ممکن است در گروه W3C XML Schema Interest، شرکتی برای مسائل فنی شرکت کنند.

همچنین نگاه کنید به: شاخص رابین پوشش مواد XML Schema
XML Schema 1.1
وضعیت

XML Schema 1.1 (در دو قسمت) یک توصیه W3C است. این در نظر گرفته شده است که سازگار با XML Schema 1.0 و تقریبا همان محدوده باشد، اما همچنین برای رفع اشکالات و بهبود هر چه بهتر ما، مطابق با محدودیت های دامنه و سازگاری است.

XML Schema 1.1 قسمت 2: Datatypes و XML Schema 1.1 قسمت 1: سازه ها در دسترس هستند.

همچنین یک مجموعه تست با هدف تعیین اینکه کدام بخش از XSD 1.1 اجرا شده است وجود دارد. بسیاری از پیاده سازی ها در حال توسعه هستند

اگر در Schema 1.1 خطایی پیدا کردید، لطفا به ما اطلاع دهید بهترین راه برای انجام این کار این است که یک ورودی را به نصب عمومی Bugzilla W3C اضافه کنید، که "XML Schema" را به عنوان نام محصول مشخص می کند و مسائل را مشخص می کند. دستورالعمل های کامل در http://www.w3.org/XML/2006/01/public-bugzilla یافت می شود. اگر دسترسی به Bugzilla امکان پذیر نباشد، لطفا نظرات خود را به لیست پستی نظرسنجی عمومی W3C XML Schema Works، www-xml-schema-commentsAw3.org (بایگانی) ارسال کنید. لطفا توجه داشته باشید که هر دو نصب Bugzilla و لیست نظرات به صورت عمومی ارسال نمی شوند، بلکه به صورت عمومی خوانده می شوند؛ چیزهایی را در تو نگو هر بگزیلا تنها یک نظر دارد.

سیستم Bugzilla نیز باید استفاده شود.

با تشکر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | | نویسنده : دکتر پشتیبان فنی لونا |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب موزیک گستر
  • وب سیمز
  • وب توماس
  • وب مجله اینترنتی آری